2011年7月11日星期一

犯贱Bitchery


犯贱

我这样强悍我这样硬朗
我对着你那轻佻怎么不懂反抗
我这样强壮却这样陪葬
爱你就似个信仰再痛也会向往
我将毕生威武放低做块阶砖给你垫底
未算低未算低若你想我吠
我将毕生机智放低做个阶梯给你上位
话到底辩驳完全无谓
别笑我我犯贱被嫌弃也像蜜甜
别劝我我自愿下来这条贼船
别理我我犯贱被磨折也是自然
别救我我自愿并无怨言
你那样无理却最具人气
我丧尽理智爱你都只得到跟尾
你接近完美我接近麻痹
我要用最痛那里领教你的真理
别笑我我犯贱被嫌弃也像蜜甜
别劝我我自愿下来这条贼船
别理我我犯贱被磨折也是自然
别救我我自愿未曾惹人爱怜
对!我犯贱被流放也像乐园
别劝我我自愿未能半场弃权
别理我我犯贱若离去戏就做完
别救我我自愿并无怨言
我看你也极面善像镜子放面前

I'm so tough I so hale
I to you how don't understand the frivolous against
I such strong but last such
Love you is like a pain will also yearning to faith
I will put all his life 低做 piece of order power brick give you bottom
Not calculate low are excluded low if you think I barking
I devoted a ladder to 低做 wit put your superior
What words completely meaningless disputed
Don't laugh at my I make mean be abandon also like honey
Don't advised me I voluntary down the two brainboxes article
Don't mind me I make mean be naturally then flye
Don't save me I voluntary resigned
You being so rude but's most popular
I do love you all reason it only got GenWei
You close to perfect I close to attack
I want to use the most pain there brought the truth of the teach you
Don't laugh at my I make mean be abandon also like honey
Don't advised me I voluntary down the two brainboxes article
Don't min...